جراح بینی زاهدان

بهترین جراح بینی زاهدان کیست ؟ یکی از انواع جراحی های زیبایی که سالانه هزاران نفر در سراسر جهان برای انجام آن اقدام می کنند جراحی بینی است که البته همه افراد از آن نتیجه دلخواه و مطلوب دریافت نکرده و حتی به موجب انجام این جراحی زیبایی ممکن است عوارضی نیز در آن ها ایجاد شود.

جراح بینی زاهدان

  • فاکتورهای زیادی در رضایت بخش بودن نتیجه جراحی زیبایی بینی موثر هستند که عبارتند از:
  1. جراح بینی
  2. رعایت اقدامات قبل و بعد از عمل بینی
  3. نوع بینی

انتخاب بهترین جراح بینی زاهدان

با توجه به میزان اهمیت و تاثیر جراح در نتیجه جراحی در بینی افراد باید پیش از انجام آن زمان و دقت زیادی را برای انتخاب بهترین جراح بینی زاهدان یا هر شهری که در آن سکونت دارند نمایند.

برای اینکه بهترین عملکرد را در انتخاب پزشک داشته باشید لازم است تا از ویژگی های یک جراح خوب بینی آگاه بوده و حین انتخاب پزشک خود آن ها را مد نظر قرار دهید.

ویژگی های بهترین جراح بینی زاهدان

  • با وجدان بودن

پزشکی که با وجدان باشد تنها به منافع مالی خود فکر نکرده و این جراحی زیبایی را تنها برای افرادی انجام می دهد که از رضایت بخش بودن نتیجه عمل بینی و بی خطر بودن آن برای آن ها اطمینان داشته باشد.

  • صرف زمان لازم برای بیمار

یک جراح با تجربه می داند که بهترین نتایج از تغییر فرم بینی زمانی حاصل می شود که بتواند رضایت فرد را به خود جلب کند. به همین دلیل پیش از جراحی از بیمار می خواهد که به طور شفاف همه انتظارات و توقعاتی که از جراحی بینی دارد را به طور کاملاً شفاف با او در میان بگذارد.

 

 

دیگر ویژگی های بهترین پزشک عبارتند از:

  • خوشرو و خوش برخورد بودن
  • صبور بودن
  • بررسی دقیق وضعیت سلامت بیمار
  • تجویز آزمایشات و عکسبرداری های لازم
  • برخورداری از قدرت تصور بالا
  • اشراف بر اصول ریاضی و آگاهی از اصول زیبایی شناسی

دلایل عمل بینی ، اهداف جراحی بینی چیست؟

عمل زیبایی بینی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی موجود است که امروزه در میان زنان و مردان زیادی در ایران و سایر کشورهای دیگر بسیار استقبال شده است. بهترین جراح بینی در زاهدان تمام تلاش خود را در این زمینه می کند که در جهت رسیدن به خواسته‌های منطقی و واقع بینانه بیمار طبق سلیقه او این پروسیجر را انجام دهد. در واقع هدف از انجام عمل بینی برای هر شخصی می تواند در شرایط مختلف ، تفاوت داشته باشد که در این راستا اهداف بسیاری وجود دارد. یکی از دلایل مهم‌ جراحی بینی اصلاح ظاهر بینی ، فرم و همچنین رفع مشکلات موجود در ساختار بینی است. به همین جهت اهداف رینوپلاستی به صورت زیر بیان می شود :

  • رفع مشکلات عملکردی که شامل مشکلات تنفسی می باشد.
  • از بین رفتن ایرادات ظاهر این عضو همچون رفع کجی ، قوز بینی و عدم تقارن
  • رفع مشکلات ظاهری و عملکردی بینی به طور همزمان

زمان انجام جراحی بینی

به طور کلی جراحی بینی به روش بسته به نوع تکنیک انتخابی بسته یا باز و میزان تغییرات لازم حدود ۱ الی 2 ساعت به طول می‌انجامد.

تاثیر نوع بینی در نتیجه جراحی بینی از دید بهترین جراح بینی زاهدان

بینی هر فرد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است گوشتی یا استخوانی باشد.

بینی های استخوانی در صورتی که توسط یک جراح خوب بینی ، جراحی شوند با نتایج بسیار درخشانی همراه خواهند بود در صورتی که نتیجه جراحی بینی گوشتی به دلیل ضعیف بودن استخوان ها و ضخیم بودن پوست بینی به اندازه بینی های استخوانی درخشان نخواهد بود و این ربطی به میزان مهارت جراح ندارد.

همچنین افراد باید بدانند که به دلیل ویژگی های ساختاری بینی های گوشتی نمی توان آن ها را به فرم فانتزی جراحی کرد لذا نباید از پزشک خود توفع نامعقول داشته باشند.

باید بگوییم که در برخی موارد با وجود اینکه نتیجه حاصل شده از عمل زیبایی بینی بسیار رضایت بخش است اما افراد از آن ناراضی بوده و از جراح در بینی خود گلایه دارند دلیل آن ممکن است عدم آگاهی آن ها از نوع بینی، واقف نبودن آن ها بر این موضوع که تغییر فرم بینی موجب بهبود نسبی بینی می شود نه ایجاد یک بینی بی نقص مطلق، ابتلا به اختلالاتی همچون وسواس یا خود بد شکل پنداری و غیره باشد.

در صورت تمایل برای آگاهی از نکاتی که باید قبل و بعد از این جراحی زیبایی رعایت کرد می توانید به مقاله اقدامات قبل از جراحی بینی و مراقبت های بعد از آن موجود در وب سایت دکتر نیلوفر تاری ، جراح بینی زاهدان مراجعه کنید.

 

 

عوارض جراحی بینی

یکی از سوالات شایعی که افراد از دکتر نیلوفر تاری ، جراح بینی زاهدان می پرسند در رابطه با عوارض ناشی از تغییر فرم در بینی می باشد.

ابتدا باید این نکته را خدمت تان عارض شویم که نه تنها جراحی در بینی بلکه هر روش جراحی (اعم از درمانی و زیبایی) که برای انجام آن نیاز به برش زدن پوست و ایجاد تغییر در بافت های بدن باشد با عوارضی برای فرد همراه خواهد بود. عوارض ناشی از تغییر فرم بینی به مراتب از سایر روش های جراحی کمتر است. اما برای دوری از این عوارض ، بهتر است در انتخاب جراح بینی زاهدان بسیار دقت کنید. یک پزشک خوب با مهارت و تجربه ای که دارد ، بهترین پروسه عمل را با کمترین عوارض برای مراجعه کننده خود انجام می دهد.

انواع عوارض جراحی بینی

عوارض عمل در بینی را می توان در دو دسته ذیل جای داد:

عوارض عمومی

این عوارض که شامل مقداری درد، تورم، کبودی و التهاب می باشد بعد از جراحی در همه افراد بروز خواهد کرد با این تفاوت که شدت آن در افراد مختلف و با توجه به نوع بینی ، ویژگی های بدنی، میزان ایرادات بینی و تبحر جراح متفاوت خواهد بود.

افراد با رعایت نکاتی که در ذیل به تعدادی از آن ها اشاره کرده ایم می توانند در روند کاهش این عوارض عمومی و موقتی تسریع ایجاد نمایند:

  • استفاده از چسب بر روی بینی
  • قراردادن کمپرس سرد طی 3 روز ابتدایی و قرار دادن کمپرس گرم در 3 روز بعدی بر روی بینی
  • بالاتر قرار دادن سر نسبت به سطح بدن در حین خواب، دراز کشیدن و استراحت
  • عدم مصرف غذاهای تند، پرادویه و سفت
  • مصرف زیاد مواد غذایی پرفیبر شامل میوه، سبزیجات و آبمیوه های طبیعی
  • عدم مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات
  • عدم انجام فعالیت های سنگین و خم نکردن سر به سمت پایین

برای آگاهی دقیق از این نکات می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در وب سایت دکتر نیلوفر تاری ، جراح بینی زاهدان مراجعه نمایید.

جراح بینی زاهدان

عوارض غیرعمومی

بروز این عوارض بعد ازانجام فرآیند میان افراد شایع نبوده و عمومیت ندارد و در اغلب موارد به دلیل عدم انتخاب یک جراح مجرب بینی و متبحر اتفاق می افتد. البته باید بگوییم که در برخی موارد نیز عدم توجه افراد به رعایت نکات و دستورالعمل های بعد از جراحی موجب بروز چنین عوارضی در آن ها می شود.

دلیل عمده نارضایتی افراد از عمل زیبایی مربوط به تغییرات ایجاد شده در بینی و فرم جدید بینی می باشد که اگر افراد توقعات معقول خود از نتیجه را قبل از جراحی به طور شفاف با جراح بینی زاهدان خود مطرح کرده و همچنین جراح به طور کامل با آناتومی و ساختار بینی و تکنیک های انجام جراحی آشنا باشد احتمال بروز چنین مشکلات و نارضایتی هایی به حداقل میزان خود خواهد رسید.

آیا جراح بینی در زاهدان ، رینوپلاستی را با بیهوشی انجام می دهد یا بی حسی؟

به طور کلی باید گفت که این پروسیجر تحت بیهوشی عمومی انجام می ‌شود ، اما در صورتی که در موارد خاصی بیمار نتواند بیهوش شود یا با صلاحدید پزشک ، بیهوشی برای شخص زیان داشته باشد برای انجام رینوپلاستی بی‌ حسی موضعی انتخاب می شود.

از کجا بفهمم که نتیجه جراحی بینی من خوب بوده یا نه؟

به طور کلی باید گفت نتیجه عمل زیبایی بینی را باید پس از ۶ ماه تا 1 سال مشاهده کرد زیرا بعد از جراحی فرد التهاب دارد و تا رفع کامل آن باید صبور بود. از این رو برای روئیت نتیجه نهایی نباید دچار نگرانی شوید.

پاسخ

1 × 1 =

تماس با دکتر