تخلیه چربی بوکال

تخلیه چربی بوکال که با عنوان از بین بردن چربی گونه یا لیپکتومی بوکال شناخته می شود ، جراحی است که به موجب آن بافت های اضافی چربی از روی گونه ها خارج می شود تا جلوه صورت مسحورکننده تر و زیباتر شود. در ادامه دکتر نیلوفر تاری ، بهترین جراح گوش ، حلق و بینی در زاهدان ، اطلاعات بیشتری از این پروسه زیبایی ارائه می دهد. در صورتی که علاقه مند هستید درباره این فرآیند اطلاعات جامعی بدست آورید ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تخلیه چربی بوکال

بوکال فت

این روش عموماً برای كاهش گونه های چاق استفاده می شود كه می تواند ناشی از ژنتیک یا افزایش وزن باشد. در واقع هدف از بین بردن چربی بوکال ، نازک شدن گونه ها ، به خصوص در ناحیه توخالی گونه است. گرچه چهره ای که پر باشد جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد ، اما برخی افراد متوجه می شوند که صورتشان خیلی پر و حتی چاق بوده و این امر بر زیبایی آن ها اثر سوء گذاشته است و برای حل این مشکل ، تصمیم به انجام روش تخلیه چربی بوکال می گیرند. باید گفت این جراحی به طور معمول در افرادی که صورت های باریک و خیلی لاغر دارند انجام نمی شود ، زیرا از بین بردن چربی ممکن است باعث پیر به نظر رسیدن آن ها شود. مراحل انجام اینکار شامل :

  1. در جراحی زیبایی فک و صورت ، برش‌ ها معمولاً در نواحی خاصی انجام می‌ شوند که به صورت دقیق برای دسترسی به ساختمان داخلی و انجام تغییرات مورد نیاز در چهره ، انتخاب می ‌شوند . این برش‌ ها معمولاً به طور دقیق توسط جراح به منظور کمترین آسیب و ایجاد بهترین نتایج انجام می‌ شوند .
  2. در واقع همانطور که اظهار کردیم بوکال فت یک لایه چربی در داخل گونه‌ ها است که جراحان زیبایی اغلب این لایه چربی را برای کاهش حجم گونه ها در چهره از بین می برند . برای دسترسی به بوکال فت و انجام تغییرات لازم ، برش‌ های کوچکی در داخل دهان ، از طریق لبه‌ های داخلی گونه ، ایجاد می‌ شود . پس از برش، بوکال فت برداشته یا تخلیه می ‌شود ، و در برخی موارد به سایر نواحی انتقال داده می‌ شود یا از بین برده می ‌شود.
  3. بعد از این اقدامات ، برش‌ ها بسته می ‌شوند و فرآیند بازسازی چهره آغاز می ‌شود که با مراقبت ‌های پس از جراحی ، مصرف داروها ، استفاده از کمپرس یخ ، و رعایت دستور العمل‌های خاص بهبودی سریعتر و بهتر صورت می گیرد.

جراحی تخلیه چربی بوکال چه مزایایی دارد؟

این روش مزایای زیادی دارد که از این میان می توان به موارد زیر اشاره نمود :

کاهش حجم گونه‌ها : بوکال فت به شما امکان می ‌دهد تا حجم گونه‌ های خود را کاهش داده و چهره‌ شما ظریف ‌تر بنظر برسد.

بهبود شکل چهره : این روش می ‌تواند به ظاهر چهره‌ شما جذابیت بیشتری القا کند و تناسب و تعادل بیشتری را به آن ببخشد.

کاهش چین و چروک گونه‌ها : با از بین بردن لایه چربی بوکال فت ، می‌ توانید چین و چروک‌ های گونه‌ های خود را کاهش داده و پوست چهره‌ تان را صاف ‌تر کنید.

راحتی در دوران نقاهت : بوکال فت به عنوان یک جراحی کم خطر و ایمن در مقایسه با روش ‌های زیبایی دیگر تلقی می شود و بهبودی شما سریع ‌تر اتفاق می افتد.

نتایج دائمی و قابل اطمینان : نتایج این جراحی برای مدت زمان طولانی ماندگار و تقریبا دائمی است ، که این عامل از مهم ترین مزیت های این جراحی به شمار می رود.

تخلیه چربی بوکال

آیا تخلیه چربی بوکال با کاهش چربی بوکال تفاوت دارد؟

به نقل از بهترین متخصص زیبایی در زاهدان ، هر دو روش حذف و کاهش چربی بوکال شامل حذف چربی اضافی از گونه ها است. دکتر نیلوفر تاری در طی این روش ، پدهای اضافی چربی را از روی گونه ها بر می دارد و در نتیجه ظاهر فرد متعادل تر و جوان به نظر می رسد.

عوارض جراحی تخلیه چربی بوکال

اگر پزشک مناسبی را برای انجام این روش در زاهدان یا محل سکونت خود انتخاب نکنید با عوارض زیر بعد از جراحی مواجه خواهید شد:

  • خون ریزی
  • عفونت
  • تجمع مایع
  • درد مداوم و غیره.

چه کسی کاندید مناسبی برای تخلیه چربی بوکال است؟

می توانید کاندید مناسبی برای حذف چربی باکال باشید ، اگر از سلامت جسمی خوبی برخوردار هستید ، وزن خوبی دارید ، صورت گرد و پرتری نسبت به بقیه داشته و از پر بودن گونه های تان ناخشنود هستید ، سیگاری نیستد و انتظارات واقع بینانه ای دارید.

حذف چربی بوکال برای همه مناسب نیست!

اگر صورت باریکی دارید ، ممکن است جراحی تخلیه چربی بوکال با افزایش سن باعث فرو رفتن گونه ها شود. با افزایش سن ، به طور طبیعی چربی صورت خود را از دست می دهید. این روش ممکن است بر علائم پیری صورت تأکید کند.

در حین جراحی تخلیه چربی بوکال

این روند ممکن است در بیمارستان یا مطب تحت بیحسی موضعی انجام شود. هیچ دردی احساس نخواهید کرد ، اما در حین عمل بیدار خواهید بود. جراح خوب و حاذق در زاهدان ، یک برش در داخل گونه ایجاد می کند و چربی را با وارد کردن فشار به گونه برمی دارد. سپس برش را با بخیه جذبی می بندد.

بعد از عمل تخلیه چربی بوکال

  • چندین روز باید غذاهای مایع بخورید.
  • دهان شویه مخصوصی برای جلوگیری از عفونت به شما داده می شود.
  • صورت متورم و کبودی را تجربه می کنید. بهبودی کامل معمولاً حدود 3 هفته طول کشیده . نتیجه این جراحی بعد از 3 ماه پس از جراحی مشخص می شود.

میزان ماندگاری بوکال فت

عمل تخلیه چربی بوکال در صورتیکه به درستی انجام شود ، ماندگار خواهد بود. بنابراین ، برای دوام بیشتر بوکال فت ، لازم است از ابتدا پزشک مناسبی را برای این کار انتخاب نمایید و بعد از جراحی ، مراقبت های لازم را به عمل آورید. برای اینکه این تغییر بعداز بوکال فت در شما ماندگار باشد و دوام خود را از دست ندهد ، بهتر است همیشه تناسب وزن و اندام خود را حفظ کنید ، چون با چاقی و اضافه وزن دوباره ، چربی در صورتتان جمع شده و نتیجه عمل بوکال فت از بین می رود.

قبل ازجراحی تخلیه چربی بوکال

درباره انتظارات و اهداف خود ، شرایط پزشکی ، داروهایی که مصرف می کنید از جمله ویتامین ها و مکمل ها ، نوشیدنی حاوی الکل ، تنباکو و مواد مخدر ، حساسیت دارویی و جراحی های قبلی با جراح خود در زاهدان صحبت کنید.

مدت نقاهت بعد از بوکال فت

این روش هم مثل سایر روش های درمانی ، نیاز به مراقبت دارد ، حتی با وجود خطرات و عوارض کمی که به دنبال دارد. مطابق فرمایشات جراح خوب در زاهدان ، دو تا سه روز بعد از پروسه تخلیه چربی بوکال می توانید به فعالیت های روزانه خود بپردازید. این جراحی ، کبودی و ورم به دنبال ندارد ؛ بنابراین ، روند بهبودی سریع تر اتفاق میفتد. همچنین متقاضی ، هیچگونه خونریزی را متوجه نمی شود و بلافاصله بعد از این پروسه می تواند راهی منزل شود. شاید تا چند روز ، کمی درد جزئی داشته باشید که با مصرف مسکن قابل کنترل است.

مراقبت های بعد از تخلیه چربی بوکال

برای رسیدن به نتیجه مورد نظر ، نکات مربوط به مراقبتهای بعد از عمل بوکال‌فت را بایستی رعایت نمایید که عبارتند از:

  • استفاده از دهانشویه برای جلوگیری از عفونت. (البته مقدار و نحوه مصرف را پزشک در اختیارتان می گذارد.)
  • استفاده از سبک زندگی و رژیم غذایی سالم و منظم ، طبق توصیه پزشک
  • رعایت موارد مراقبتی تا یک ماه ، برای تسریع در روند بهبودی
  • در چند روز اولیه می توانید غذاهای نرم مصرف کنید و پس از آن ، کم کم می توانید رژیم غذایی سابق را از سر بگیرید.

هزینه عمل تخلیه چربی بوکال

هزینه جراحی به نوع بیهوشی ، تجربه جراح و داروهای تجویزی بستگی دارد. از آنجا که برداشتن چربی بوکال جراحی زیبایی محسوب می شود ، بنابراین تحت پوشش بیمه درمانی نیست. قبل از جراحی ، در مورد هزینه کل با جراح خود در زاهدان صحبت کنید.

آیا عمل حذف چربی بوکال را می توان همراه با جراحی های دیگر انجام داد؟

پروسه تخلیه چربی بوکال را می توان به تنهایی یا همراه با جراحی های زیبایی دیگری مانند لیفت صورت ، جراحی بینی ، پروتز چانه ، افزایش لب و تزریق بوتاکس انجام داد.

پاسخ

بیست − 14 =

تماس با دکتر