پرسش و پاسخ جراحی بینی

پرسش و پاسخ جراحی بینی

پرسش و پاسخ جراحی بینی : افرادی که قصد جراحی بینی داشته یا بینی خود را جراحی کرده اند هنگام مراجعه به جراحان بینی سوالات بسیاری از آن ها می پرسند که در ادامه تعدادی از شایع ترین آن ها را مطرح کرده و به این پرسش ها پاسخ داده ایم.

 

پرسش و پاسخ جراحی بینی

 

چرا ورم بینی ام فروکش نمی کند؟

” چرا ورم بینیم نمیخوابه ؟ ” این سوال یکی از متداول ترین پرسش افرادی است که جراحی زیبایی بینی انجام داده اند.

در پاسخ باید گفت که بروز تورم بعد از جراحی بینی و به دنبال اقداماتی همچون ایجاد برش در پوست و غضروف ها طبیعی بوده، شدت آن و مدت زمان لازم برای فروکش کردن ورم به مواردی همچون ویژگی بدن هر فرد و نوع بینی او بستگی دارد.

افرادی که بینی های گوشتی دارند نباید خود را با افرادی که دارای بینی استخوانی هستند مقایسه کنند زیرا ویژگی های ساختاری بینی آن ها به گونه ای است که موجب دیرتر برطرف شدن تورم در آن ها می شود.

اگر بینی تان گوشتی نبوده و کاهش ورم روند طبیعی خود را طی نمی کند ممکن است به دلیل ویژگی های بدنی شما یا عدم رعایت مراقبت های موثر در کاهش ورم بینی همچون چسب زدن باشد.

لازم به ذکر است که مدت زمان فروکش تورم در بینی های استخوانی 6 ماه تا یکسال و در بینی های گوشتی 1 تا 2 سال می باشد.

در صورت تمایل آگاهی از دیگر پرسش و پاسخ جراحی بینی ادامه مقاله را مطالعه کنید.

 

پرسش و پاسخ جراحی بینی

 

بهترین فرم بینی بعد از عمل برای من کدام است؟

بهتر است تمام توقعاتی که از جراحی بینی دارید را با جراح خود مطرح کرده و انتخاب فرم بینی را به ایشان بسپارید.

پزشک با در نظر گرفتن نوع بینی شما، ویژگی های صورت تان، نسبت میان اجزا، انتظاراتی که از این جراحی زیبایی دارید و جنسیت تان بهترین فرم بینی را برای تان انتخاب خواهد کرد.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

درست است که افراد برای انتخاب جراح بینی باید به جیب خود نگاه کرده و با توجه به بودجه خود پزشک شان را انتخاب کنند اما اولویت قرار دادن هزینه کار درستی نیست و افراد باید معیار های دیگری همچون تجربه و با وجدان بودن جراح بینی را اولویت قرار دهند.

در رابطه با هزینه جراحی بینی باید گفت که قیمت دقیق آن از فردی به فرد دیگر و با توجه به فاکتورهایی همچون نوع بینی و میزان ایراداتی بینی متفاوت بوده و بعد از معاینه دقیق شخص مشخص خواهد شد.

چه نکاتی را باید بعد از جراحی بینی رعایت کرد؟

رعایت دستورالعمل های بعد از عمل بینی بسیار حائز اهمیت هستند برای آگاهی از این اقدامات می توانید به مقاله مراقبت های بعد از جراحی بینی موجود در وب سایت دکتر نیلوفر تاری ، جراح بینی زاهدان مراجعه کنید.

آیا می توان بینی را شبیه به یک عکس جراحی کرد؟

برخی از افراد هنگام مراجعه به پزشک عکس یک فرد مشهور یا یکی از آشنایان خود را در دست داشته و از ایشان می خواهند که بینی شان را دقیقاً به همان فرم جراحی کند.

در پاسخ باید گفت که جراحی بینی شبیه به یک عکس یا فرد امکان پذیر نیست زیرا بینی عضوی حساس بوده و در هر فرد ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و تنها در صورت داشتن تناسب با اجزای صورت است که موجب زیبایی بیشتر افراد خواهد شد لذا این امر امکان پذیر نیست.

به طور مثال ممکن است فرم بینی فرد داخل عکس فانتزی بوده و شما بینی گوشتی داشته باشید، بدیهی است که به دلیل پوست ضخیم و استخوان های ضعیف بینی های گوشتی نمی توان آن ها را به فرم فانتزی جراحی کرد.

پاسخ

19 − 9 =

تماس با دکتر