مراقبت های بعد از تزریق ژل

نکات و مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل : تزریق ژل که یکی از پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست است روشی می باشد که انجام آن بسیار آسان بوده و در صورت انتخاب یک پزشک خوب و رعایت نکات و دستورالعمل هایی که پزشک توصیه می کند با نتایج بسیار درخشانی همراه خواهد بود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل

مراقبت های بعد از تزریق ژل چیست؟

هر نوع ژلی از هر نوع برندی که بوده و به هر ناحیه ای که تزریق شود یکسری مراقبت هایی را شامل می شود که می بایست حتماً آن ها را رعایت نمایید؛ دکتر نیلوفر تاری تمامی این نکات را پیش از تزریق به شما شرح خواهند داد.

به طور معمول اشخاصی که این اقدامات را با دقت و به درستی رعایت می نمایند نتایج بسیار درخشانی را از آن به دست می آورند در طرف مقابل افرادی که توجه زیادی به رعایت این نکات نمی کنند به نتیجه کار لطمه وارد می زنند.

مهم ترین نکات مراقبتی بعد از تزریق ژل :

  • بهتر است به مدت 2 روز هنگام خواب سر نسبت به سطح بدن بالاتر قرار بگیرد. بنابراین هنگام خواب زیر سرتان دو بالشت بگذارید.
  • تماس نقاط تزریق شده با بالشت حین خواب به این نواحی فشار وارد کرده و نتیجه را تحت تاثیر قرار خواهد داد لذا به صورت طاقباز و به پشت بخوابید و تا 2 روز از خوابیدن به پهلو و به روی شکم اجتناب نمایید.
  • ژل می بایست در نقطه تزریق شده ثابت باقی بماند، از طرفی امکان تغییر وضعیت ژل هنگام انجام ورزش ها و فعالیت های سنگین وجود دارد لذا به مدت چندروز از انجام این فعالیت ها خودداری نمایید. لازم به ذکر است که این کارها همچنین موجب بالا رفتن فشار خون و ضربان قلب نیز شده و ممکن است بر روی نتیجه تاثیر منفی بگذارند.
  • از رفتن به حمام بخار به مدت 4 ساعت بعد از انجام این روش خودداری کنید.
  • دوش گرفتن و انجام فعالیت های روزانه بعد از 1 روز بلامانع می باشد.
  • به میزان زیاد آب و آبمیوه های طبیعی بنوشید و از خوردن غذاهای پر نمک مثل فست فود بپرهیزید.
  • بروز تورم و کبودی بعد از تزریق طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف می شود. برای ایجاد تسریع در روند کاهش تورم و کبودی می توانید بر روی نواحی دارای این عوارض ژل یخ قرار دهید.

پاسخ

20 − 9 =

تماس با دکتر